خوش آمدید♥

برای دریافت آخرین بروزرسانی‌های افزونه، استایل و ... نیازمند ثبت‌نام در انجمن می‌باشید تا با ما بروز بمانید!

ثبت نام!
  • هاست سان
  • در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها, دسترسی به انجمن های ویژه کاربران عضو شده و ... در سایت ثبت نام کنید. با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
آیکون فایل

null دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits وردپرس 2024-02-21

دسترسی لازم را برای دانلود ندارید

معرفی افزونه دیجیتس پریمیوم​

افزونه دیجیتس یا دیجیت از معروف‌ترین و محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس برای ورود با شماره موبایل و ارسال کد فعالسازی است. با این پست از وبیت همراه باشید که به معرفی و بررسی افزونه دیجیت پرداخته‌ایم و امکان دانلود رایگان آن را نیز برای شما فراهم کرده‌ایم.

افزونه دیجیتس برای سیستم مدریت محتوای وردپرس طراحی شده است که امکان ثبت نام و ورود با شماره موبایل را برای کاربران وب‌سایت فراهم کرده است. با نصب و فعالسازی این افزونه نیازی به پست الکترونیک یا ایمیل، درگیر شدن با صفحه‌های مختلف برای ثبت نام و ورود و به خاطر سپردن رمز عبورهای پیچیده و طولانی نخواهید داشت و می‌توانید تنها با یک شماره تلفن کد احراز هویت برای ورود و ثبت نام به وب‌سایت را دریافت کنید و این مراحل را به سادگی انجام دهید.

افزونه دیجیتس Digits وردپرس


چرا باید از افزونه دیجیتس نسخه پیشرفته استفاده کنیم ؟​

لازم به ذکر است که در روش‌های پیشین کاربران برای ثبت نام در یک وب‌سایت باید فرم‌های طولانی را پر می‌کردند و حتی اطلاعات شخصی خود را وارد می‌کردند و رمز عبور و نام کاربری خود را به خاطر می‌سپرند. در برخی از وب‌سایت‌ها نیز ایمیل‌تان باید تایید می‌شد که پروسه‌ای طولانی و حوصله سر بر داشت. همچنین در صورت فراموشی رمز عبور، مراحل طولانی و خسته کننده برای بازیابی رمز عبور باید طی می‌شد. اما با انتشار افزونه‌هایی همانند افزونه دیجیتس تمامی این مراحل در چند قدم ساده و سریع خلاصه شد و روند ثبت‌ نام را آسان‌تر کرد.

تعداد کاربرانی که در وب‌سایت شما ثبت نام می‌‌کنند و همچنین میزان فروش در وب‌سایت فروشگاهی شما، رابطه مستقیمی با آسان بودن مراحل ثبت نام در وب‌سایت‌تان دارد. هرچه مراحل ثبت نام در وب‌سایت شما آسان‌تر باشد کاربران بیشتری جذب سایت خواهند شد.

امنیت از آن دست اقداماتی است که در همه وب‌سایت‌ها مهم است و باید به آن توجه ویژه داشت.دانلود، نصب و فعالسازی افزونه دیجیتس وردپرس اقدامات مهم ولازم برای محافظت از حساب‌های کاربری ارائه می‌دهد. این افزونه قابلیتی به نام احراز هویت دو مرحله‌ای داخلی را ارائه می‌کند و از کاربران می‌خواهد قبل از دسترسی به حساب‌هایشان هویت خود را از طریق پیامک یا تماس صوتی تأیید کنند. این قابلیت امنیتی از دسترسی غیرمجاز به داده‌ها محافظت می‌کند.

با افزونه دیجیتس می‌توانید فرم‌های ورود و ثبت نام را شخصی سازی کنید و بر اساس سلیقه و نیاز خود طراحی و استایل آن‌ها را تغییر دهید.

افزونه دیجیت دو حالت Modal یا Popup و صفحه دارد که فرم‌های ورود و عضویت را می‌توانید در یک مودال یا در یک صفحه جداگانه از سایر صفحات وب به کاربران نمایش دهید.

برخی از امکانات افزونه دیجیتس​

  • امکان شخصی سازی ظاهر و افزودن فیلدهای دلخواه
  • سازگاری با افزونه‌های محبوب وردپرس
  • امکان اجازه دادن به کاربران برای وارد شدن به حساب با چند دستگاه
  • دارای فیلد انتخابگر تاریخ شمسی
  • قابلیت جلوگیری از حملات فراگیر و Brute Force
  • امکان تنظیم کردن زمان‌های ارسال مجدد کد یکبارمصرف
  • دارای اددان ورود و ثبت نام با شبکه اجتماعی
  • امکان تنظیم لیست شماره موبایل‌های ممنوع و محدود کردن شماره‌های موبایل خاص
  • پشتیبانی از افزونه‌های معروف وردپرس مانند Dokan, Ultimate Member, BuddyPress
  • امکان محدود کردن خرید از سایت پس از ثبت شماره موبایل
  • امکان محدود کردن خرید از سایت پس از عضویت
نویسنده
Support
دانلودها
6
بازدیدها
166
اولین انتشار
آخرین بروزرسانی
رتبه‌بندی
0.00 ستاره 0 رتبه‌بندی

بیشترین فایل‌ها از طرف Support

بالا