mohsen_dk
کاربر عضو
- تاریخ ثبتنام
- 7/5/21
- نوشتهها
- 36
- پسندها
- 37
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!میشه ولی اگه بخوادش توی هزارتا گپ اد بشه خوب سنگین میشه و هاست رایگان دیگه جواب گو نیستشمیشه ربات دیجی انتی رو گذاشت تو هاست 000webhost اگه میتونی یه اموزش واسمون بزار داداش![]()
خب مجبور نیستم یه ربات باشه ۱۰ تا ۲۰ تا میسازم فقط یه نفر کمکم کنه روشنش کنممیشه ولی اگه بخوادش توی هزارتا گپ اد بشه خوب سنگین میشه و هاست رایگان دیگه جواب گو نیستش
باید بشه فعلا امتحان دارم سر خلوت شد میزارم حتمامیشه ربات دیجی انتی رو گذاشت تو هاست 000webhost اگه میتونی یه اموزش واسمون بزار داداش
دمت گرم داداش لطفا نزار بشه مرداد چون میخوام رباتو پخش کنم تا پاییزباید بشه فعلا امتحان دارم سر خلوت شد میزارم حتما
دمت گرم داداش لطفا نزار بشه مرداد چون میخوام رباتو پخش کنم تا پاییز![]()
میخوای پخش کنی برو هاست بخر فایده نداره هاست رایگاندمت گرم داداش لطفا نزار بشه مرداد چون میخوام رباتو پخش کنم تا پاییز![]()
واقعأاگه سورست کامله بیا یادت بدم بزاری رو هاست
داداش خوب میخوای 20 تا رباتو توی یه هاست بزاری بازم میپکه که:| مگه اینکه اکانت های دیگه هم بسازیدمت گرم داداش لطفا نزار بشه مرداد چون میخوام رباتو پخش کنم تا پاییز![]()
منو دست کم گرفتیداداش خوب میخوای 20 تا رباتو توی یه هاست بزاری بازم میپکه که:| مگه اینکه اکانت های دیگه هم بسازی
اگه بخوای هم من کمکت میکنم واست ران میکنم توی تل به این ایدی پیام بده @amir5312
حله خوب بساز من کمکت میکنممنو دست کم گرفتی30 تا اکانت میسازم فقط اگه بتونم یکیو روشن کنم کافیه
بیا تل اونجا کمکم کن داداشحله خوب بساز من کمکت میکنم
داش روی هر هاست رایگان ک این سایتا میدن حداقل چن تا ربات میشه ران کرد؟داداش خوب میخوای 20 تا رباتو توی یه هاست بزاری بازم میپکه که:| مگه اینکه اکانت های دیگه هم بسازی
اگه بخوای هم من کمکت میکنم واست ران میکنم توی تل به این ایدی پیام بده @amir5312
من سورسم کامله میشه یاد بدی ؟اگه سورست کامله بیا یادت بدم بزاری رو هاست
سلام داداش روی سایت وب هاست؟داش روی هر هاست رایگان ک این سایتا میدن حداقل چن تا ربات میشه ران کرد؟
خوب سورست که کامله توی تل به این ایدی پیام بده مشکلت رفع بکنم @amir5312من سورسم کامله میشه یاد بدی ؟![]()
من 2 ساله دارم از هاست ربات استفاده میکنم خودم رو از دست هاست های رایگان راحت کردمدمت گرم داداش لطفا نزار بشه مرداد چون میخوام رباتو پخش کنم تا پاییز![]()
